نوشته شده توسط : rshaole

چه غذاهایی می تواند پلی کیستیک باعثبیماری کلیه پلی کیستیک یک بیماری ارثی کلیه معمولا بیمار در مراحل اولیه نیست، با توجه به نظر سنجی، بیماری کلیه پلی کیستیک آغاز بیمار غلیظ تر پس از 36 سال است. برخی از این عوامل ممکن است بیماری کلیه پلی کیستیک، به ویژه رژیم غذایی شود.

بنابراین، چه مواد غذایی بیماری کلیه پلی کیستیک القاء خواهد کرد؟

1. الکل: الکل، بخصوص آب کلم چین، بیماران مبتلا به بیماری کلیه پلی کیستیک باید ترک، الکل یک محرک قوی به کلیه ها. آن می تواند فعالیت پلی کیستیک پروتئین تحریک، تسریع رشد کیست، به طوری که وقتی پیشگیری از بیماری کلیه پلی کیستیک، به حداقل رساندن مشروبات الکلی.

2. توتون و تنباکو:

دخانیات یکی از عوامل اصلی ایجاد بیماری کلیه پلی کیستیک است، چرا که بسیاری از دخانیات شامل مواد مضر، ممکن است ترشح مایع کیست را تحریک و کمک به رشد کیست.

در همین حال، غیر سیگاری باید دود دست دوم اجتناب کنند.

3. غذاهای احشاء:

آیا اندام های حیوانی، به خصوص کبد خوردن، کبد یک تابع از سم زدایی است، بسیاری از حیوانات سوخت و ساز بدن از سموم در روده در زمانی که بیمار به این محصولات خواهد بار در کلیه را افزایش می دهد، بدتر است.

4. غذاهای با پروتئین بالا:

بیماری پلی کیستیک کلیه رژیم غذایی پیشگیری باید پایین باشد برای جلوگیری از پروتئین و نیتروژن در سنتز متابولیت های داخل بدن، کاهش دفع کلیوی از زور است. مانند دانه های سویا، توفو و دیگر محصولات سویا.

5. محصولات تخمیر:

باکتری ها در اینجا عمدتا صحبت تخمیر مواد غذایی مواد غذایی مانند تخمیر کشک لوبیا، دسته تخم مرغ فاسد تخمیر می شود. مصرف چنین مواد غذایی را به رشد کیست را تشدید کنند. بنابراین، پیشگیری از بیماری کلیه پلی کیستیک، غذاهای تخمیر شده را نمی خورند.

اگر سوالی دارید، شما می توانید با ما از طریق راه های زیر تماس بگیرید. من بسیار خوشحالم که به شما کمک می کنم. ما برای شما آرزوی بهبودی سریع!

تلفن: + 86-311-89261580

ایمیل: kidneyhospitalcn@mail.ru

واتساپ: +86 15831198683

اسکایپ: yunluyunlu1213





:: برچسب‌ها: بیماری Multicystic کلیه ,
:: بازدید از این مطلب : 254
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 30 مرداد 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: